UWAGA! Ten serwis używa cookies.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem
Reklama
Facebook
Googleplus
Twitter

Komentarze

  • Tłuszczaki

    Może musk se,, wycisknoleś"?
    Chelmód
  • Kleptomania. Chory czy złodziej?

    Chciałam napisać: problem ze szwagierką
    Kami
  • Kleptomania. Chory czy złodziej?

    Doris ja mam podobny problem, tez z bratową. Pcha się do nas ciągle pod pretekstem pomocy w pracach domowych a tak naprawde nas okrada. Ja nie chce, ż...
    Kami
  • Nowotwory kości

    Witam.. Mój ojciec ma raka kości i, wykryty w lutym tego roku. Lekarze dali mu kilka miesięcy życia. W tej chwili jak on to nazywa "chodzi na imprezy ...
    anita

Czy dłuższe (ok. 3 lat) i częste przyjmowanie sumatryptanów na migrenę może przyczyniać się do bardzo nasilonego wypadania włosów??

Czy dłuższe (ok. 3 lat) i częste przyjmowanie sumatryptanów na migrenę może przyczyniać się do bardzo nasilonego wypadania włosów?

Informacje dotyczące działań ubocznych leków powinny być szczegółowo opisane na ulotce dołączonej przez producenta do każdego leku. W  przypadku migreny leki stosuje się okazjonalnie, a nie stale - być może rzeczywiście było ich za dużo. Radzimy przedyskutować temat z neurologiem, który zlecił ten lek i systematycznie wypisuje recepty.