UWAGA! Ten serwis używa cookies.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem
Reklama
Jonizator wody Aquator Silver
Jonizator wody Aquator Silver

 

Facebook
Googleplus
Twitter

Komentarze

  • Ospa wietrzna. Objawy i powikłania

    A jeśli moja 4 latka nie chce być smarowana? Płaczę jakbym ja zazynala albo gorzej
    Aneta
  • Owoc kiwi – król witamin

    super ze tak zdrowe wole niz jablka
    bronislawa
  • Hirudoterapia – leczenie pijawkami

    Mam zespół rowka nerwu łokciowego. Pół roku miałam obrzęk małego palca i dłoni, nie miałam czucia w tym miejscu, wiele czynności sprawiało mi ból(myci...
    Magicrazna
  • Ozonoterapia

    Kolezanka poradzila mi ozon do krwi z powodu moich problemow ze skora, nie dosc ze alergia, to jeszcze uzywanie masci ze sterydami spowodowalo jakies ...
    Sanna33

Czy jest jakieś lekarstwo na nadciśnienie, które nie powoduje zaparć lub w mniejszym stopniu? Od momentu leczenia na nadciśnienie zaczęły się moje problemy. Mam popękaną odbytnicę jestem po kolonoskopii, lekarz straszy mnie operacją ale co to da jeśli nie

Z leków nadciśnieniowych zaparcia mogą wywoływać jedynie leki z grupy blokerów kanału wapniowego, pozostałe w zasadzie nie. Ważna jest też dieta, sposób odżywania się. Wystarczy konsulacja w lekarzem dietetykiem ewentualnie z gastroenterologiem.