UWAGA! Ten serwis używa cookies.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem
MENU:
Reklama
Oczyszczacze powietrza
Oczyszczacze powietrza
Facebook
Googleplus
Twitter

Komentarze

  • Kaszel - rodzaje i przyczyny

    Wiecie ile rodzajów kaszlu może mieć mały przedszkolak? Cały kalejdoskop. Do tego oczywiście całkiem różne leczenie. Ostatnio testowaliśmy inhalacje ...
    Kokos
  • Kiedy kostka jest skręcona

    Co to.ma być
    Eryk
  • Choroby nerek – rodzaje i objawy

    głupia pi......a,jak chcesz kogoś szkolić to wypierdzielaj pracować z dziećmi w szkole... Mój syn jest bardzo chory i nieraz też pisze na klawiaturze ...
    Kasia
  • Grupy krwi a żywienie

    niedouczony cymbał. polecam przestudiowanie podstaw genetyki i dziedziczenia - nie ma nic zaskakującego w Twojej grupie krwi.
    dr hyde

Płaski brzuch

Płaski brzuchPłaski brzuch, to nic trudnego dla kogoś, kto o tym marzy.
Oczywiście same marzenia nie wystarczą. Praca, praca i tylko praca. Mało ruchu, dużo kalorii i „opona” za „oponą” układa się na biodrach.

 

Nie ma cudownych metod, im wcześniej zaczniesz walczyć o płaski brzuch, tym Twoje szanse będą większe.

 

Ranek, jedziesz do pracy, czekasz na przystanku autobusowym, stoisz w tramwaju, zacznij od razu.

 

Nawet nikt nie zauważy, że ćwiczysz. Zresztą co to za ćwiczenie – napinaj same mięśnie brzucha. Autobus przyjedzie dopiero za dziesięć minut, jakbyś codziennie tyle trenował, to... No właśnie – to by dopiero było.

Reklama
Reklama

 

Komu mało, ten może poćwiczyć w domu.

 

Ćwiczenia mięśni brzucha wcale nie są trudne. Któż nie robił w młodości skłonów z leżenia?

 

  • Połóż się tyłem na podłodze, ugnij nogi w kolanach, ręce połóż wzdłuż tułowia. Unieś głowę oraz barki w stronę kolan, zatrzymaj na cztery sekundy, wróć do leżenia. Zrób to kilkanaście razy, trzy serie.
  • Jeżeli jest to zbyt trudne, rozpocznij od mniej intensywnych ćwiczeń. Aby pomóc sobie w skłonie, przesuwaj dłońmi po udach, aż dotkniesz kolan.
  • Jeżeli jest to zbyt łatwe, załóż ręce za głowę.
  • A jeżeli i to stanie się po jakimś czasie zbyt proste, spróbuj dotknąć łokciami kolan.
  • Aby urozmaicić ćwiczenia mięśni brzucha, dodaj skrętoskłony.
  • Ćwicz, ćwicz, codziennie.


Sklep Poradnia.pl poleca

RABAT 5%

Dokonując w sklep.poradnia.pl zamówienia za minimum 100 zł, użyj podanego poniżej kodu rabatowego.

Kod należy wpisać podczas finalizacji zamówienia, w trakcie wyboru sposobu płatności i dostawy, w pole Kod promocyjny (po prawej stronie), a następnie kliknąć w znajdujący się obok przycisk.

Kwota do zapłaty zostanie pomniejszona o 5%.

Kod rabatowy: PORADNIA