UWAGA! Ten serwis używa cookies.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem
MENU:
Reklama
Jonizator wody Aquator Silver
Jonizator wody Aquator Silver
Facebook
Googleplus
Twitter

Komentarze

  • Serwatka: znakomita dla zdrowia

    To jest nie prawda ze noe moze pan tolerpwac serwatki . Moze to pic kazdy bez wzglendo na dolegliwosci czy chorobe
    Wanda
  • Błonnik i przyjazne bakterie

    Brałam błonnik razem z probiotykiem acidolac, żeby poprawić perystaltykę jelit i pozbyć się przykrych i strasznie uciążliwych zaparć. Powiem szczerze,...
    chmura
  • Przedwczesny wytrysk – wstydliwy problem

    Jakbym czytał o sobie ;) Na początku lekarz dał mi viagrę, ale i tak kazał brać po pół tabletki, więc przerzuciłem się na te tabletki, co Ty, żeby nie...
    bartolo
  • Dyspepsja, czyli niestrawność

    " Oprócz zmian w sposobie odżywiania pacjent powinien przyjmować leki hamujące wydzielanie kwasu solnego"
    ???
    Przy niestrawności, kiedy ewidentnie brak ...
    Sal

Razowo-pomidorowo

Razowo-pomidorowo

 

 

Składniki na 4 porcje:

  • 4 kromki chleba razowego
  • ze słonecznikiem
  • 1 mała cebula
  • 2 pomidory
  • 8 czarnych oliwek bez pestek
  • 1 papryka
  • suszona bazylia
  • oliwa z oliwek

ZOBACZ WIĘCEJ PRZEPISÓW

Sklep Poradnia.pl poleca

RABAT 5%

Dokonując w sklep.poradnia.pl zamówienia za minimum 100 zł, użyj podanego poniżej kodu rabatowego.

Kod należy wpisać podczas finalizacji zamówienia, w trakcie wyboru sposobu płatności i dostawy, w pole Kod promocyjny (po prawej stronie), a następnie kliknąć w znajdujący się obok przycisk.

Kwota do zapłaty zostanie pomniejszona o 5%.

Kod rabatowy: PORADNIA

 

 

Sposób przygotowania

  • Paprykę pokroić w cienkie paski, pomidory i cebulę w cienkie talarki, przez chwilę podsmażyć na oliwie.
  • Razem z papryką ułożyć na kromkach chleba, przybrać pokrojonymi w talarki oliwkami, posypać bazylią.
  • Zapiekać w piekarniku około 15 minut.

 

RAZOWIEC

Statystyczny Polak zjada w ciągu roku sto kilogramów chleba, bo w naszym kręgu kulturowym to podstawa codziennej diety. Niestety, w dużej części jest to pszenny chleb, bułeczki i rogale. A przecież to pieczywo ciemne, z mąki razowej jest najbardziej wartościowe. Jest od białego bogatsze w witaminy, składniki mineralne i błonnik. Jeśli te zdrowotne argumenty nie do końca przekonują zjadaczy białego pieczywa, to może chociaż od czasu do czasu grahamka z mąki żytnio-pszennej
(z przewagą żytniej)?

ZOBACZ WIĘCEJ PRZEPISÓW