UWAGA! Ten serwis używa cookies.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem
MENU:
Reklama
Jonizator wody Aquator Silver
Jonizator wody Aquator Silver

 

Facebook
Googleplus
Twitter

Komentarze

  • Ospa wietrzna. Objawy i powikłania

    A jeśli moja 4 latka nie chce być smarowana? Płaczę jakbym ja zazynala albo gorzej
    Aneta
  • Owoc kiwi – król witamin

    super ze tak zdrowe wole niz jablka
    bronislawa
  • Hirudoterapia – leczenie pijawkami

    Mam zespół rowka nerwu łokciowego. Pół roku miałam obrzęk małego palca i dłoni, nie miałam czucia w tym miejscu, wiele czynności sprawiało mi ból(myci...
    Magicrazna
  • Ozonoterapia

    Kolezanka poradzila mi ozon do krwi z powodu moich problemow ze skora, nie dosc ze alergia, to jeszcze uzywanie masci ze sterydami spowodowalo jakies ...
    Sanna33

Razowo-pomidorowo

Razowo-pomidorowo

 

 

Składniki na 4 porcje:

  • 4 kromki chleba razowego
  • ze słonecznikiem
  • 1 mała cebula
  • 2 pomidory
  • 8 czarnych oliwek bez pestek
  • 1 papryka
  • suszona bazylia
  • oliwa z oliwek

ZOBACZ WIĘCEJ PRZEPISÓW

Sklep Poradnia.pl poleca

RABAT 5%

Dokonując w sklep.poradnia.pl zamówienia za minimum 100 zł, użyj podanego poniżej kodu rabatowego.

Kod należy wpisać podczas finalizacji zamówienia, w trakcie wyboru sposobu płatności i dostawy, w pole Kod promocyjny (po prawej stronie), a następnie kliknąć w znajdujący się obok przycisk.

Kwota do zapłaty zostanie pomniejszona o 5%.

Kod rabatowy: PORADNIA

 

 

Sposób przygotowania

  • Paprykę pokroić w cienkie paski, pomidory i cebulę w cienkie talarki, przez chwilę podsmażyć na oliwie.
  • Razem z papryką ułożyć na kromkach chleba, przybrać pokrojonymi w talarki oliwkami, posypać bazylią.
  • Zapiekać w piekarniku około 15 minut.

 

RAZOWIEC

Statystyczny Polak zjada w ciągu roku sto kilogramów chleba, bo w naszym kręgu kulturowym to podstawa codziennej diety. Niestety, w dużej części jest to pszenny chleb, bułeczki i rogale. A przecież to pieczywo ciemne, z mąki razowej jest najbardziej wartościowe. Jest od białego bogatsze w witaminy, składniki mineralne i błonnik. Jeśli te zdrowotne argumenty nie do końca przekonują zjadaczy białego pieczywa, to może chociaż od czasu do czasu grahamka z mąki żytnio-pszennej
(z przewagą żytniej)?

ZOBACZ WIĘCEJ PRZEPISÓW