UWAGA! Ten serwis używa cookies.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem
MENU:
Reklama
Oczyszczacze powietrza
Oczyszczacze powietrza
Facebook
Googleplus
Twitter

Komentarze

  • Kaszel - rodzaje i przyczyny

    Wiecie ile rodzajów kaszlu może mieć mały przedszkolak? Cały kalejdoskop. Do tego oczywiście całkiem różne leczenie. Ostatnio testowaliśmy inhalacje ...
    Kokos
  • Kiedy kostka jest skręcona

    Co to.ma być
    Eryk
  • Choroby nerek – rodzaje i objawy

    głupia pi......a,jak chcesz kogoś szkolić to wypierdzielaj pracować z dziećmi w szkole... Mój syn jest bardzo chory i nieraz też pisze na klawiaturze ...
    Kasia
  • Grupy krwi a żywienie

    niedouczony cymbał. polecam przestudiowanie podstaw genetyki i dziedziczenia - nie ma nic zaskakującego w Twojej grupie krwi.
    dr hyde

Razowo-pomidorowo

Razowo-pomidorowo

 

 

Składniki na 4 porcje:

  • 4 kromki chleba razowego
  • ze słonecznikiem
  • 1 mała cebula
  • 2 pomidory
  • 8 czarnych oliwek bez pestek
  • 1 papryka
  • suszona bazylia
  • oliwa z oliwek

ZOBACZ WIĘCEJ PRZEPISÓW

Sklep Poradnia.pl poleca

RABAT 5%

Dokonując w sklep.poradnia.pl zamówienia za minimum 100 zł, użyj podanego poniżej kodu rabatowego.

Kod należy wpisać podczas finalizacji zamówienia, w trakcie wyboru sposobu płatności i dostawy, w pole Kod promocyjny (po prawej stronie), a następnie kliknąć w znajdujący się obok przycisk.

Kwota do zapłaty zostanie pomniejszona o 5%.

Kod rabatowy: PORADNIA

 

 

Sposób przygotowania

  • Paprykę pokroić w cienkie paski, pomidory i cebulę w cienkie talarki, przez chwilę podsmażyć na oliwie.
  • Razem z papryką ułożyć na kromkach chleba, przybrać pokrojonymi w talarki oliwkami, posypać bazylią.
  • Zapiekać w piekarniku około 15 minut.

 

RAZOWIEC

Statystyczny Polak zjada w ciągu roku sto kilogramów chleba, bo w naszym kręgu kulturowym to podstawa codziennej diety. Niestety, w dużej części jest to pszenny chleb, bułeczki i rogale. A przecież to pieczywo ciemne, z mąki razowej jest najbardziej wartościowe. Jest od białego bogatsze w witaminy, składniki mineralne i błonnik. Jeśli te zdrowotne argumenty nie do końca przekonują zjadaczy białego pieczywa, to może chociaż od czasu do czasu grahamka z mąki żytnio-pszennej
(z przewagą żytniej)?

ZOBACZ WIĘCEJ PRZEPISÓW