UWAGA! Ten serwis używa cookies.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem
Reklama
Jonizator wody Aquator Silver
Jonizator wody Aquator Silver
Facebook
Googleplus
Twitter

Komentarze

Dlaczego nie odpowiadamy na wszyskie pytania?

Drodzy Państwo. Mimo naszych wielokrotnych apeli o nie zadawanie pytań, na które bez badania fizykalnego, badań diagnostycznych czy uzupełnienia wywiadu nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć, nadal – miast zwracać się do lekarza leczącego – pytacie nas. Opóźniacie w ten sposób termin postawienia prawidłowej diagnozy i – co ważniejsze - podjęcia odpowiedniego leczenia. A jest to szkodą dla Państwa zdrowia. Poza tym na większość Państwa pytań odpowiedź może być krańcowo różna, w zależności od konkretnej sytuacji zdrowotnej. No i po raz kolejny przypominamy – interpretacja wyniku należy do lekarza, który badanie zlecił! A oto kolejne na to przykłady z zachowaniem oryginalnej pisowni:

Moja teściowa zażywa leki psychotropowe przypisywane już od wielu lat.Niestety, nie umiem powiedzieć, jaka dolegliwość została jej zdiagnozowana. Ostatnio uznała,że przestanie ich zażywać, bo bez nich czuje się znacznie lepiej.Poza tym na ulotce przeczytała, że te leki przypisuje się ludziom chorym na schizofrenię, a ona przecież na nic podobnego nie choruje. Efektem odstawienia leków jest (tak sądzimy z mężem) bardzo podwyższone ciśnienie.Ostatnio nagły skok ciśnienia skończył się wizytą w szpitalu.Poza tym teściowa jest bardzo pobudliwa, agresywna, łatwo wszczyna awantury, zwłaszcza z obcymi np.w sklepie.Wyciąga jakieś sprawy z przeszłości,nie daje sobie nic powiedzieć.Oczywiście, o namowie na wizytę u jej psychologa nie ma szans.Teściowa mieszka sama, a my nie wiemy, co robić.Czy warto zaryzykować wizytą jakiegoś innego psychologa w domu, który nie zna historii choroby?Jak sprawdzić, czy skoki ciśnienia są efektem odstawienia leków i do kogo zwrócić się o pomoc?

Czy można jakimś sposobem poszerzyć szyjkę macicy, jeżeli jest zbyt wąska i to przez to, ból podczas miesiączki jest dość silny? Oprócz urodzenia dziecka.

ażdego miesiąca w pierwszych dniach (to zależy - albo tego samego dnia, albo do 3 dnia okresu) występują dodatkowe objawy - gorączka/stan podgorączkowy, słabo mi jest, wymioty, biegunka, niesamowity ból brzucha. Byłam u ginekologa, może niekoniecznie z tym, ale po usg i badaniu stwierdził, że wszystko jest w porządku. Używam tamponów, ale wątpię aby to one były źródłem problemu + używam ich rzadko, kiedy muszę, ewn. w pierwszych dniach, kiedy krwawienie jest duże, a wszystko pojawia się wraz z krwawieniem, nie po aplikacji tamponu.. Dlaczego tak może się dziać?
Pójdę do innego ginekologa, ale chciałam się dowiedzieć w celach informacyjnych co to może być albo dlaczego tak się dzieje.

Zespół wstrząsu toksycznego - jakie badania należy zrobić, aby stwierdzić, że (nie)chorujemy?

Moja przypadłość zaczęła się od farby do włosów. Po jej nałożeniu natychmiast silnie zaczyna mi bić serce, nie mogę oddychać, mam zaburzenia krążenia (zimne ręce i stopy). Trwa to kilka godzin. Zdarzyło się, że po uspokojeniu, objawy powróciły. Obecnie nie używam innych farb do włosów oprócz kupowanych w aptece a w tej chwili obawiam się użyć każdej, ponieważ taką samą reakcję miałam po zastosowaniu maści Emla na twarz w czasie zabiegu kosmetycznego a także  po zastosowaniu ogólnodostępnej, kupowanej w aptece maści na blizny - Contratubex, która zawiera w swoim składzie tylko Hyparynę i wyciąg z cebuli. Po nałożeniu bardzo niewielkiej ilości tej maści na usuniętą drobną zmianę skórną twarzy wystąpiło to samo. Objawy były bardzo silne łącznie z wahaniem ciśnienia. EKG (w czasie objawów) oraz z dnia następnego: IGE, TSH, morfologia - wszystko było w normie (nieznacznie podwyższone Neurofile - 75,3 oraz obniżone Lim
focyty - 15,7). Nawracająca tachykardia ustąpiła po ok. 6-u dniach. Zarówn
Wczoraj kupiłam szampon koloryzujący i wykonałam próbę za uchem oraz na ręku w celu upewnienia się, że wszystko w porządku. Niestety okazało się, że następnego dnia miejsca te bardzo mnie swędziały, a na ręku pojawiły się małe krostki. Mniemam, że to od czarnej henny, bo kiedyś, robiąc tatuaż było podobnie. Moje pytania brzmią. Czy można wykonywać testy alergiczne na jeden, dany alergen? Czy mimo tych objawów, które nie są bardzo uciążliwe można zastosować szampon? Czy we wszystkim szamponach koloryzujących, farbach używa się czarnej henny?

Czemu mi sie czesto odbija i mam nalot na języku?

mam 26 lat obecnie mieszkam w uk od 2miesiecy mam bol pod prawa lopatka i z prawej strony klatki piersiowej ten bol jest tak silny !!! a zwlaszcza podczas spania:/ boli mnie podczas glembokiego oddychania a najgorzej przy kichaniu az zuca na podloge bylem juz 3 razy u lekarza za 3 razem zrobili mi przeswietlenie pluc i ekg ,wszystko jest ok. Dostalem jak zwykle proszki przeciw bulowe jak to w uk bywa na wszystko dziala paracetamol i nic mi to nie dalo pomocy