ARTYKUŁY DO SŁUCHANIA

W obecnych czasach zdominowanych przez multimedialne formy przekazu dźwięk wart jest nieraz więcej niż tysiąc słów. Od dziś, aby poznać najnowsze wieści ze świata fitoterapii i szeroko pojętej profilaktyki zdrowia nie trzeba czytać - można posłuchać. Na dowolnym urządzeniu - komputerze, telefonie, tablecie. Na stronie DO SŁUCHANIA mają Państwo możliwość bezpłatnego odsłuchania lub pobrania plików audio z najciekawszymi, naszym zdaniem, artykułami z ostatnich wydań kwartalnika "Żyj Długo". Co tydzień - w każdy poniedziałek - na stronie będzie się pojawiał nowy artykuł w wersji do słuchania. Zapraszamy!

Składniki:

  • 4–5 małych buraków
  • 6 szklanek wywaru z jarzyn
  • 2–3 suszone grzyby
  • 2 łyżki soku cytrynowego lub octu
  • 1–2 łyżeczki cukru
  • sól i pieprz

Reklama

 

Sposób przygotowania:

  • Grzyby dokładnie umyć, ugotować w dwóch szklankach wody, odcedzić, ostudzić wywar.
  • Buraki wyszorować (nie obcinać korzonków!) i gotować przez 30–45 minut.
  • Pod bieżącą wodą obrać buraki ze skórki, a następnie pokroić je w cienkie paski.
  • Wywar z jarzyn i grzybów wlać do garnka, dodać buraczki, sok z cytryny (lub ocet) oraz doprawić cukrem, solą i pieprzem do smaku.
  • Gotować 10–15 minut na małym ogniu.
  • Można podawać z połówkami jaj ugotowanych na twardo lub z ugotowanymi ziemniakami.

ZOBACZ WIĘCEJ PRZEPISÓW