ARTYKUŁY DO SŁUCHANIA

W obecnych czasach zdominowanych przez multimedialne formy przekazu dźwięk wart jest nieraz więcej niż tysiąc słów. Od dziś, aby poznać najnowsze wieści ze świata fitoterapii i szeroko pojętej profilaktyki zdrowia nie trzeba czytać - można posłuchać. Na dowolnym urządzeniu - komputerze, telefonie, tablecie. Na stronie DO SŁUCHANIA mają Państwo możliwość bezpłatnego odsłuchania lub pobrania plików audio z najciekawszymi, naszym zdaniem, artykułami z ostatnich wydań kwartalnika "Żyj Długo". Co tydzień - w każdy poniedziałek - na stronie będzie się pojawiał nowy artykuł w wersji do słuchania. Zapraszamy!

Składniki:

  • 1 średnia główka kapusty pekińskiej
  • 3 duże pomidory
  • 2 duże cebule
  • 1 mały por
  • 3–4 łyżki oleju do smażenia
  • przyprawa do warzyw, pieprz, czosnek granulowany (lub świeży), bazylia

Reklama

 

Sposób przygotowania:

Sos

  • Cebulę pokroić w półtalarki, a por – w talarki.
  • Oba warzywa zeszklić na patelni z dwiema łyżkami oleju.
  • Pomidory obrać ze skóry, pokroić w dużą kostkę i dorzucić do zeszklonych warzyw; smażyć pod przykryciem.
  • Gdy pomidory będą miękkie i „rozpadną się” (czasami trzeba dolać wody), zlać sos do oddzielnego naczynia.

Kapusta

  • Pokroić jak na sałatkę i wrzucić na patelnię z 2 łyżkami oleju i połową łyżeczki przyprawy do warzyw.
  • Przykryć i dusić parę minut, aż zmięknie.
  • Zdjąć pokrywkę i smażyć dalej, co chwilę mieszając.
  • Gdy kapusta nabierze złocistego koloru, dodać do niej wcześniej przygotowany sos, trochę pieprzu, czosnku i bazylii.
  • Wszystko smażyć tak długo, aż nadmierna ilość sosu odparuje.

ZOBACZ WIĘCEJ PRZEPISÓW