ARTYKUŁY DO SŁUCHANIA

W obecnych czasach zdominowanych przez multimedialne formy przekazu dźwięk wart jest nieraz więcej niż tysiąc słów. Od dziś, aby poznać najnowsze wieści ze świata fitoterapii i szeroko pojętej profilaktyki zdrowia nie trzeba czytać - można posłuchać. Na dowolnym urządzeniu - komputerze, telefonie, tablecie. Na stronie DO SŁUCHANIA mają Państwo możliwość bezpłatnego odsłuchania lub pobrania plików audio z najciekawszymi, naszym zdaniem, artykułami z ostatnich wydań kwartalnika "Żyj Długo". Co tydzień - w każdy poniedziałek - na stronie będzie się pojawiał nowy artykuł w wersji do słuchania. Zapraszamy!

Składniki:

  • 6 dużych dojrzałych pomidorów
  • 2 średnie czerwone cebule
  • 5 kromek czerstwego chleba
  • 1 pęczek natki pietruszki
  • 4 łyżki oliwy czosnkowej
  • sok z dużej cytryny
  • sól, pieprz

Reklama

 

Sposób przygotowania:

  • Kromki czerstwego chleba pokroić w centymetrową kostkę, rozsypać na blasze i wysuszyć przez 20 minut w gorącym piekarniku przy uchylonych drzwiczkach.
  • Pomidory umyć, sparzyć i pokroić w kostkę.
  • Cebulę obrać i grubo posiekać.
  • Natkę opłukać, osuszyć i posiekać.
  • Pomidory, cebulę i natkę włożyć do miski, skropić oliwą i sokiem wyciśniętym z cytryny, a na końcu doprawić solą i pieprzem oraz wymieszać.
  • Tuż przed podaniem dodać kostki chleba, a następnie ponownie delikatnie wymieszać.

ZOBACZ WIĘCEJ PRZEPISÓW