ARTYKUŁY DO SŁUCHANIA

W obecnych czasach zdominowanych przez multimedialne formy przekazu dźwięk wart jest nieraz więcej niż tysiąc słów. Od dziś, aby poznać najnowsze wieści ze świata fitoterapii i szeroko pojętej profilaktyki zdrowia nie trzeba czytać - można posłuchać. Na dowolnym urządzeniu - komputerze, telefonie, tablecie. Na stronie DO SŁUCHANIA mają Państwo możliwość bezpłatnego odsłuchania lub pobrania plików audio z najciekawszymi, naszym zdaniem, artykułami z ostatnich wydań kwartalnika "Żyj Długo". Co tydzień - w każdy poniedziałek - na stronie będzie się pojawiał nowy artykuł w wersji do słuchania. Zapraszamy!

 

Składniki:

  • 3 kg papryki (czerwonej i żółtej)
  • 1 duża cebula
  • 1 ząbek czosnku
  • pół szklanki oliwy z oliwek
  • cukier (do smaku)
  • sól i pieprz

Reklama

 

Sposób przygotowania:

  • Paprykę i cebulę pokroić, czosnek bardzo drobno posiekać, wszystko posolić i pozostawić na noc.
  • Następnego dnia wlać oliwę, podgotować kilka minut, a gdy papryka zmięknie, doprawić ją do smaku cukrem i pieprzem.
  • Można zaprawić w słoikach.
  • Tak przygotowana papryka jest smacznym dodatkiem do pieczywa, żółtego sera i do sosów.

ZOBACZ WIĘCEJ PRZEPISÓW