ARTYKUŁY DO SŁUCHANIA

W obecnych czasach zdominowanych przez multimedialne formy przekazu dźwięk wart jest nieraz więcej niż tysiąc słów. Od dziś, aby poznać najnowsze wieści ze świata fitoterapii i szeroko pojętej profilaktyki zdrowia nie trzeba czytać - można posłuchać. Na dowolnym urządzeniu - komputerze, telefonie, tablecie. Na stronie DO SŁUCHANIA mają Państwo możliwość bezpłatnego odsłuchania lub pobrania plików audio z najciekawszymi, naszym zdaniem, artykułami z ostatnich wydań kwartalnika "Żyj Długo". Co tydzień - w każdy poniedziałek - na stronie będzie się pojawiał nowy artykuł w wersji do słuchania. Zapraszamy!

 

Składniki:

 

  • 2 średnie pstrągi
  • 2 kg soli z mikroelementami
  • łyżka świeżej natki pietruszki
  • łyżka świeżego koperku
  • białko z 2 jajek

Reklama

 

Sposób wykonania:

  • Pstrągi sprawić, natrzeć wewnątrz posiekaną natką pietruszki i koperkiem.
  • Sól wymieszać z ubitą pianą z białek.
  • Na spód brytfanki wsypać centymetrową warstwę soli, ułożyć ryby.
  • Resztą soli obłożyć wierzch i boki ryb i piec około 1,5 godziny.
  • Tak przyrządzony pstrąg nie jest za słony, ponieważ sól wnika do ryby w minimalnym tylko stopniu, natomiast ryba „przesiąka” mikroelementami zawartymi w soli.

 

Wartość odżywcza 1 porcji:

  • kcal 218
  • białko 26 g
  • tłuszcz 10 g
  • węglowodany 6 g

ZOBACZ WIĘCEJ PRZEPISÓW